Grudzień 2012 - umozliwiamy monitoring tras konserwatorów na podstawie współrzędnych GPS, które są wysyłane przez aplikację mobilną Lift-ER Mobile
Wrzesień 2012 - Inetegrujemy Call Center z aplikacją mobliną Lift-ER Mobile w zakresie przekierowań połączenia alarmowego do konserwatora będącego najbliżej osoby dzwoniącej na podstawie współrzędnych GPS wysyłanych do systemu centralnego przez aplikacje mobilną
Powered by Android !
Luty 2012 publikujemy pierwszą wersje aplikacji mobilnej Lift-ER Mobile opartej o system Android dla wsparcia procesów serwisowych konserwatorów procujących w terenie.
Grudzień 2011 - zapewniamy wsparcie kolejnej normy : PN-EN 13015 oraz SNEL
Pazdziernik 2011 - ruszamy z następną funkcjonalnością w systenie w zakresie pełnej obsługi Call Center z automatycznym przekierowaniem połaczeń do konserwatorów oraz numerów alarmowych dla firm serwisowych
Marzec 2011 uruchamiamy produkcyjnie platformę Lift-ER Cloud w zakresiw zapewnienia normy PN-EN:81-28