up

Funkcje platformy Lift-ER

Lift-ER - platforma do obsługi wszystkich procesów biznesowych oraz informatycznych w firmie serwisującej urządzenia dźwigowe

Prezentujemy Państwu narzędzie pod nazwą platforma Lift-ER, które jest niezbędne w nowoczesnej frmie serwisowej.

Dzięki zastosowaniu platformy Lift-ER, Państwa firma wypełni obowiązek zastowania norm europesjkich oraz przepisów narzuconych przez Urząd Dozoru Technicznego. Lift-ER jest zintegrowaną platformą do zarządzania serwisem urządzeń dźwigowych. Dzięki platformie można zoptymalizować procesy biznesowe i zmniejszyć koszty operacyjne. Najnowsza technologia zapewnia bezpieczeństwo danych. Wyspecjalizowana kadra pomoże Państwu rozwiązać każdy problem.

Lift-ER został stworzony tak, aby wspierać przedsiębiorstwa z branży serwisu urządzeń dźwigowych w codziennej pracy. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zapewnia bezpieczeństwo użytkowników dźwigów oraz usługi serwisowe na najwyższym europejskim poziomie.

Swą funkcjonalnością obejmuje wszystkie główne procesy biznesowe zachodzące firmach serwisowych począwszy od zarządzania komunikacją po kontrolę pracy serwisantów, rozliczanie zadań, przeglądy, zgłoszenia gwarancyjne, zarządzanie dokumentacją, ewidencję infrastruktury dźwigów, lokalizacje urządzeń aż po ofertowanie i modernizację.

Główne atuty platformy Lift-ER to:

  • nowoczesna obsługa call center,
  • monitoring bieżącej pracy urządzeń,
  • zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi,
  • obsługa przeglądów okresowych,
  • harmonogram pracy dla pracowników,
  • monitoring czasu pracy pracowników,
  • monitoring lokalizacji pracowników,
  • monitoring video kabiny,
  • aplikacja Lifter-Mobile dla pracowników w terenie dostępna na telefonach z systemem Android.
  • Wsparcie normy PN-EN 81-28
  • Wsparcie normy EN 13015
  • Monitoring kabin video
  • Monitoring GPS konserwatorów
  • Zbieranie w systemie wszystkich komunikatów serwisowych wysyłanych przez sterowniki oraz moduły komunikacyjne poprzez SMS GPRS VOICE DTMF
  • Rejestracja rozmów wykonywanych z kabiny
  • Rejestracja rozmów z telefonów użytkowników
  • Ogólny numer alarmowy
  • Elastyczne modelowanie dial planów dla przekierowania połączeń do konserwatorów
  • Elastyczna analiza oraz przetwarzanie kodów serwisowych
  • Mechanizm „Event manager” pozwalający na elastyczną reakcję systemu na dane zdarzenie
  • Elastyczne mechanizmy raportowania zdarzeń
  • Pełna ewidencja połączeń wykonywany z kabiny windy
  • Pełna ewidencja nagrań video z kabiny windy
  • Mobilny dostęp do informacji na temat awarii dźwigów Lifter-Mobile
  • Zarządzanie przeglądami okresowymi oraz UDT
  • Analiza czasów wykonania przeglądów z podziałem na czynności
  • Pełna ewidencja infrastruktury
  • Zarządzania zgłoszeniami
  • Zarządzanie harmonogramem pracy
  • Monitoring lokalizacji pracowników w oparciu o aplikację mobilną Lifter-Mobile
  • Raportowanie
  • Analizy
  • Połączenia samokontrolę nie tylko z modułu do systemu Lift-ER ale także w drugim kierunku – zastosowanie w przypadku komunikacji jednokierunkowej. Dzięki tej funkcjonalności nie trzeba wymieniać modułów komunikacyjnych na nowe.
  • Niskie koszty utrzymania
  • Brak konieczności inwestycji w serwery i oprogramowanie 
 
 
Glowny.png

 

Podstawową funkcją platformy Lift-ER jest pełna ewidencja infrastruktury, włącznie z opisem konkretnych dźwigów. Jedną z ważniejszych funkcji jest też możliwość elastycznego definiowania dodatkowych pól przy każdym z obiektów. Daje to możliwość elastycznego zwiększania przechowywanych informacji w systemie. Platformę można też łatwo rozbudować i dostosować do potrzeb firmy serwisowej. Platforma umożliwia generowanie raportów ze wszystkich obszarów działania firmy serwisowej.

W menu po prawej stwonie prezentujemy Państwu opis najważniejszych funkcji platformy Lift-ER.

 

Schemat zarządzania komunikacją z dżwigami 

 

 

 

 schemat_komunikacji.jpg